четвртак, 6. јун 2013.

И Звезда и Партизан хоће Ковачевића

Није само леви бек Јагодине Ел Монир на мети вечитих ривала. Менаџера Александра Ковачевића, везисте Спартака из Суботице, контактирали су и Партизан и Црвена звезда.
Да ли ће и где млади репрезентативац Србије отићи знаће се наредних дана, када оконча обавезе у селекцији Радована Ћурчића.
– За сада не знам ништа. Чуо сам да су са мојим менаџером разговарали представници Партизана, Звезде и још неког клуба из Турске. Прија интересовање, али сачекаћемо – рекао јеКовачевић.
Где бисте волели да наставите каријеру – Звезди или Партизану?
– Тешко питање, заиста. Цео живот сам провео у Звезди, а онда кад је требало да играм у првом тиму претходна управа клуба са Маракане ме је отерала као сам им највећи непријатељ. Причаћу са менаџером, па ћемо одлучити и одабрати оно што је најбоље за мене. Нећу да донесем исхитрену одлуку.
Какви су вам планови и жеље?
– Једино што желим је да останем у Србији и да се овде докажем. Па ћемо видети за после. Још сам играч Спартака – напоменуо је млади репрезентативац Србије
Црно-бели ће ове сезоне играти у Лиги шампиона. Да ли је то предност Партизана при избору?
– Сигурно. Волео бих да се опробам у најелитнијем такмичењу. Сачекајмо, ипак…

Извор: zurnal.rs

Нема коментара :

Постави коментар